• Paris Brest (ir-barát, cukormentes, búzaliszt mentes)
  • Triplacsoki mousse torta (ir-barát, cukormentes, teljes kiőrlésű)
  • Eclair au Café (ir-barát, cukormentes, búzaliszt mentes)
  • Málnás túrótorta (ir-barát, cukormentes, teljes kiőrlésű)

Rendelések leadása és átvétele

Cukrászdánkban kialakult egy rendelési és átvételi rend, ami vásárlóink részére és számunkra is megfelelőnek bizonyult, így kisebb-nagyobb botladozások után ezt rendet követjük jelenleg is. A rendelések felvétele folyamán nagyban támaszkodunk az on-line csatornákra, így főleg a telefont, az e-mail-t és a Messengert részesítjük előnyben a rendelések felvételénél.
A következőekben megosztott információkkal szeretnénk segítséget nyújtani kedves vásárlóinknak a rendelések leadásához.

Minden amit tudni kell a megrendeléshez

Rendelés személyesen a cukrászdában
Ez a rendelési megoldás a legegyszerűbb. Vásárlónk a cukrászdában leadja megrendelését, melyről munkatársunk kitölt egy megrendelő lapot. Az eredeti példány az előleg kifizetését igazoló blokkal együtt a vásárlóhoz kerül, a másolatot mi őrizzük meg a rendelés átvételéig. A rendelés átadása után egy héttel a megrendelőlap megsemmisítésre kerül.
Rendelés online
Ez a rendelési fajta kicsit bonyolultabb mint az előző, de egy nagy előnnyel jár, nem kell személyesen eljönni a cukrászdába a rendelés leadásához.
A megrendelés leadható telefonon, e-mail útján vagy facebook messengeren keresztül.
A rendelés leadása után küldünk egy díjbekérőt (ez a cukiboszi.kft@szamlazz.hu címről fog érkezni), a befizetés megtörténte után 24 órán belül (mikor számlázórendszerünk méltóztatik észrevenni a befizetést) küldünk egy előleg számlát (ami igazolja a befizetés megtörténtét), majd a megrendelés átvétele után küldünk egy végszámlát (amely igazolja, hogy a megrendelt termék(ek) átadásra került(ek) ). Tudjuk, hogy ez kicsit bonyolultan hangzik, de a számviteli előírások alapján kénytelenek vagyunk ezt a protokollt követni.
Rendelés leadásához szükséges információk
A rendelés leadása során a következő információkra lesz szükségünk.
  1. Természetesen első a megrendelt termékek listája
  2. Megrendelő neve
  3. Megrendelő telefonszáma (opcionális, de megadásával könnyebb lesz az operatív kapcsolattartás)
  4. Megrendelő e-mail címe (on-line megrendelés esetén mindenképpen szükséges az e-számlák megküldéséhez)
  5. Lakcím (on-line megrendelés esetén a kiállítandó e-számlákhoz törvényileg előírt)
  6. Az megrendelt termék(ek) átvételének körülbelüli időpontja. Pl.: 2022.10.12 12:00-14 között
Kérünk mindenkit, hogy a megrendelés leadásakor előre gyűjtse össze a szükséges információkat, így is segítve a megrendelés folyamatát.
Fizetési rend
Minden megrendelés esetén előleget kérünk, mely jelenleg a megrendelt termékek összegének 100%-a.
Tudjuk, hogy ez nem éppen a legáltalánosabb gyakorlat, de főleg az on-line megrendelések esetén egyszerűsíti a fizetési folyamatot és a megrendelés kezelését.
A cukrászdában leadott rendelések esetén készpénzzel és bankkártyával van lehetőség az előleg összegének kiegyenlítésére, on-line rendelés esetén a a díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra kérjük utalni az előleg összegét.
A megrendelés akkor érvényes, ha
a) cukrászdai megrendelés esetén a vásárló megkapta megrendelőlapot a hozzátűzött blokkal, amely igazolja az előleg kifizetését.
b) on-line megrendelés esetén a vásárló teljes egészében kiegyenlítette a díjbekérőben szereplő előleg összegét és arról e-mail útján megkapta az előleg számlát!
Megrendelt termékek átvétele
A rendelések átvételére cukrászdánkban van lehetőség, sajnos kiszállításra egyelőre nincs kapacitásunk. A megrendelt termékek átvételéhez kérünk mindenkit, hozza magával a megrendelőlapot vagy az on-line megrendelés összegének kiegyenlítése után kapott végszámlát telefonjára letöltve vagy kinyomtatva.
Rendelés lemondása
Természetesen van lehetőség a megrendelés lemondására is - legkésőbb a tervezett átvétel előtt 2 munkanappal -, ebben az esetben az előleg összegét részben vagy egészben visszatérítjük a következő módon:
  1. Az átvétel tervezett ideje előtt 2-4 munkanappal korábban visszamondott megrendelés összegének 50%-át térítjük vissza, olyan termékek esetén amelyek szerepelnek a rendelhető termékek listáján. Egyedi termékek esetén a visszatérítés az előleg 30%-a.
  2. Az átvétel tervezett ideje előtt több mint 4 munkanappal korábban visszamondott megrendelések esetén az előleg 90%-át térítjük vissza, a maradék 10%-ot adminisztrációs díjnak felszámoljuk.
  3. A különleges (speciális mentes alapanyagból készülő, esküvői, díszített születésnapi) torták és aprósütemények esetén az árajánlaton szerepel a megrendelés lemondásának legkésőbbi időpontja. Ha ilyen információ nem szerepel az árajánlaton, úgy a megrendelés lemondásának legkésőbbi időpontja 7 munkanap a tervezett átvételi időpont előtt.

Megértésüket köszönjük!
Rendelési határidők
Termékektől függően a rendelési határidő 2-4 munkanap. Egyedi kérések esetén ez az idő akár a 7-10 munkanapot is elérheti, egyes alapanyagok beszerzése manapság nem egyszerű feladat. Az ökölszabály ezzel kapcsolatban a következő:
A rendelhető torták listájában szereplő 10 szeletes torták esetén a megrendelés legkésőbbi dátuma az átvétel előtti 2 munkanap. A 16 szeletes torták esetén ez az idő 4 munkanap.
Sós és édes aprósütemények esetén is legkésőbb 2 munkanappal a tervezett átvételi időpont előtt kérjük leadni a rendelést.
Természetesen előfordulhat, hogy összegyűlnek a rendelések és egyes kéréseket az adott időpontra nem tudunk felvenni, azért megpróbálunk megoldást találni, de a kapacitásunk nem végtelen, kérjük kedves vásárlóink megértését az ilyen esetekben.
És a legfontosabb, szinte mindig van egy-egy "dugi" 10 szeletes torta a tarsolyunkban, szóval extrém sürgős esetben is lehetséges megoldást találni, de ilyenkor a torta fajtája adott.